مصاحبه اخیر برند شوستر
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
19 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


رئال مادرید با خرید تونی کروس به بارسلونا ضربه زد ...


    شوستر مصاحبه ای با Marca داشت و در مورد عملکرد تونی کروس در رئال مادرید گفت: "او یکی از بهترین بازیکنان تیم بود. او همه کار کرد - دفاع، حمله، پاس گل دادن و گلزنی.

    در صحنه گلزنی گرت بیل، همه چیز به کروس ختم می شود: او توپ را دریافت کرد، در زمین حرکت کرد و پاس نهایی را فرستاد. برای کامل کردن روزش، گلزنی هم کرد. شوت زنی چیزی است که او در آن فوق العاده است. کروس همان چیزی است که من انتظار داشتم چرا که بازیکن باهوشی است و هوش در فوتبال خیلی مهم است.

    او هر چیزی که یک بازیکن نیاز دارد را در خود می بیند - دید مناسب، پاس های کوتاه و بلند - اما من هنوز فکر می کنم که بهترین پست برای او، یا حداقل جایی که من دوست دارم بازی کند، کمی جلوتر است، چرا که آنجا می تواند بهره وری بیشتری داشته باشد.

    وقتی کمی عقب تر بازی می کند، نمی تواند از تمام کیفیت هایش استفاده کند، شوت زنی از فاصله ای نزدیک تر به دروازه و ارسال پاس های نهایی. آلمانی ها همیشه از فاصله های متوسط بسیار خوب شوت می زنند. ما شوتزنی را دوست داریم. اما او باید به نیازهای تیم هم عادت کند.

    او به خاطر هوش و مهارت هایی که دارد، خیلی سریع هماهنگ می شود. او درک متقابل خوبی با لوکا مودریچ پیدا کرده است، کسی که او هم می تواند کمی جلوتر بازی کند. در این میان آنها کمی بیشتر خطوط عقب زمین را کنترل می کنند. تکنیک کروس و جایگیری های او ضعف هایش در کارهای دفاعی را پنهان می کند. او در کارهای با توپ خوب است و خوب پاس می دهد و این به شما کمک می کند تا خوب دفاع کنید."

    شوستر در ادامه موافقت خود با اظهارات یوهان کرایوف، مبنی بر اینکه بارسلونا باید تونی کروس را به خدمت می گرفت اعلام کرد و گفت: "بله، من صحبت های او را خواندم. حق با یوهان است. او بازیکنی است که آنجا دوست داشته می شد و من چون آنجا بازی کرده ام، این را می دانم. این ثابت می کند که رئال مادرید با خرید خود به بارسا ضربه زده است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 31161
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1